IT Support 1st, 2nd en 3rd Line bij DEME Group

Periode: Juli 2010 – April 2014
Locatie: Zwijndrecht, België

Beschrijving van het project: Tijdens mijn eerste jaren bij DEME Group werkte ik op de helpdesk, waar ik verantwoordelijk was voor het leveren van IT-ondersteuning aan medewerkers. Dit omvatte het oplossen van hardware- en netwerkproblemen, evenals het bieden van ondersteuning op verschillende niveaus (1st, 2nd en 3rd line).

Belangrijkste taken:

  1. Bieden van IT-ondersteuning op 1st, 2nd en 3rd line niveaus
  2. Oplossen van hardware- en netwerkproblemen
  3. Werken met monitoring- en inventarisatietools
  4. Troubleshooten van netwerkproblemen aan boord van schepen
  5. Geven van introductieklassen aan nieuwe medewerkers

Resultaten:

  • Verbeterde responstijd en efficiëntie bij het oplossen van IT-problemen, wat resulteerde in een hogere tevredenheid onder de medewerkers.
  • Implementatie van geavanceerde monitoringtools, waardoor problemen proactief konden worden geïdentificeerd en aangepakt.
  • Succesvolle introductie van nieuwe medewerkers, waardoor zij snel en effectief aan de slag konden met de IT-systemen.

Geef een reactie

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website maakt gebruik van cookies. Door deze site te blijven gebruiken, accepteert u ons gebruik van cookies. 

Scroll naar boven